Slutresultat Loreal YouthCode

Nu har jag ägnat en månad åt föryngring och slutresultatet …. Tja … mjukare hud och lite mindre mörk under ögonen … men rynkorna är lika djupa (måste verkligen skaffa glasögon – det här kisandet hela tiden ger grymma ränder mellan ögonbrynen har jag upptäckt)

Men nu en mer fullständig utvärdering

- Anti wrinkle daycreme.
Ska efter 1 timme göra att huden känns utslätad återfuktad och uppfriskad . Efter 1 vecka ansiktsdragen ser utvilade ut och hudtonen strålande och efter 1 månad ska rynkorna vara synligt reducerade
Resultat: Ja återfuktad utan att bli fet helt klart. Går snabbt in i huden och luktar gott och tar bort torrhet. I övrigt gällande hudton och rynkor … nja.

- Anti wrinkle eyecreme.
Ska efter 1 timme göra att huden känns utslätad och återfuktad. Efter 1 vecka ögonpartiet ser mjukare ut och hudtonen full av lyster och efter 1 månad ska rynkorna, mörka ringar och påsar under ögonen vara synligt reducerade
Resultat: Svider. Varje gång. Men jag är mindre mörk under ögonen det är jag och det är ett rejält vinterproblem jag har. Men om det beror på vårsolen eller krämen låter jag vara osagt. Påsar och rynkor har jag inte så många här så … ingen förändring.

- Anti wrinkle concentrate
Ska efter 1 timme göra att huden känns utslätad återfuktad och rynkor mindre synliga. Efter 1 vecka rynkorna har reducerats och efter 1 månad ska ansiktsdragen se mjukare ut och hudtonen full av lyster och huden synbart slätare
Resultat: lägger som en fet hinna i flera timmar. Gillar vekligen förpackningen som är lätt att applicera på rätt ställen. Men ger inget som helst resultat på rynkorna mellan ögonbrynen trots att den känns som något som skulle vara en dunderkräm

 Sammanfattnig. Mjuk och väldoftande är jag. Men inte slätare. Tror helt enkelt att jag inte är redo för Anti-agingcreme …


Kommentarer
Postat av: Tilda

det är klart! Du är ju för ung... Jag har glömt att använda min kräm. Glömmer hela tiden hur den ska appliceras. Och vart jag lagt den...

2010-04-13 @ 11:26:07
URL: http://fritslaflicka.blog.se/
Postat av: Tilda

Bring on the tandkräm!

2010-04-13 @ 11:27:07
URL: http://fritslaflicka.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0