Det underbara landskapstyget har landat

Det underbara landskapstyget jag har väntat på så länge har nu landat hos mig. En tröja till Nathael (snyggaste han har i sin garderob) och varsin mössa har det blivit hitintills. Kommer att bli mer men jag är lite snål med tyget då det är så fint. Skulle vilja ha lite orange mudd - det tror jag hade blivit ännu snyggare! 



Tyg: Landskapstrikå från Jofotex och röd muddtråkå från StoffochStil
Mönster: Tröjmönstret kommer från Børnetøj 4-7 år (Pocket) av Hanne Meedom fast avsmalnat till en riktigt tight varaiant och mössmönstret är egenkomponerat

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin tröja!

2008-11-09 @ 08:39:21
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0