Skumt test

Slutligen tvättar jag för tillfället ena benet med Dove Visable care, det andra inte. För att se om huden blir så mjukt som det sägs. Nu duschar jag inte varje dag utan oftast varannan men det ska väl fungera ändå .. får väl ta synbar / kännbar skillnad på 14 dagar ist. för på 7.

Startstatusen är torra, nästan vitfnasiga vinterben.

Förpackningen är riktigt snygg. Det jag inte gillar är att öppningen är nedåt. Praktiskt på sätt och vis då det rinner nedåt men det känns ändå fel när jag ska ta tvålen ialla fall.

Tvålen / tvätt krämen har en supergod doft, står och luktar på den en lååång stund innan jag tvålar in benet. Konsistensen är lite konstig tycker jag .. känns som en ganska kompakt hårinpackning snarare än ngt som ska göra mig ren. Jag tvålar in benet men har svårt att arbeta upp ngt ordentligt skum, det glider mest omkring på det blöta benet. När jag testar att ta lite i händerna går det dock lätt att arbeta upp en härligt skum. Jag är dock ännu ej övertygad om den beryktade skumeffekten. Ska göra skumtest ngn dag med ngr andra för att se efter.

Resultat efter 1 användning .. kanske kanske lite mindre vitfnasig på testbenet. Får återkomma om 14 dagar :)



Svårinlöddrat ben


Kommentarer
Postat av: Moster Bettan

Skum test ... vad var det för skumt med den? Var det utförd av en skum tomte kanske? Jag kan meddela att jag är hel o ren efter användandet av produkten och helt rynkfri efter att ha använt föryngringskrämen!

2010-03-27 @ 17:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0