Pepsodent Anti Age

Nytt tandkrämstest. Godare denna gång, men fortfarande lite klent i smaken.
Riktigt snygg förpackning som gav ett proffsigt och rent intryck.

Det var Pepsodent Anti Age som testades och den hjälper till att motverka 5 tecken på åldrande av tänder och tandkött:
  • UPPDRAGET TANDKÖTT*
  • EROSION AV TANDEMALJEN
  • FÖRLORAD VITHET
  • TANDKÖTTSPROBLEM
  • ILANDE TÄNDER

Jag var under testperioden hos min tandläkare som givetvis buzzades. Och jag hade inga hål och ingen tandsten. Kors i taket. Om jag skall tack Pepsodent efter bara 2,5 veckas användning är dock oklart.

Fick även testa en tandborste som var riktigt behaglig att borsta med, mjuk och fin och rent blev det minsann :)


Kommentarer
Postat av: Tilda

Du glömde nämna det mjuka skummet (Peter upptäckte) och den vackra färgen (som du upptäckte och jag kan inte annat än hålla med)!

2011-07-01 @ 00:22:50
URL: http://tilda.lindaljohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0