Syswap "halloween"

Jag har gått med i Syswaparmammor och temat är denna gång Halloween.

1, Hur många barn har du?

2 St

2, Kön kläder och skostorlek på barnen

Flicka 6 år stl 122 / stl 30
Pojke 4,5 år stl 110 / stl 28

3, Vad betyder ordet maskerad för dig!
Roligt!!!! Kreativitet. Fantasi. Släpp lös alla spärrar!

4, Är du nybörjare, medel eller avancerad på stickor?

Stickor nybörjare - virknål medel

5 -"- på sömnad

medel.

6, Vilken typ av tyg föredrar du?

Naturmaterial, bomull, trikå. Gärna färgstarkt.

7. Vilken typ av garn gillar du?
Ull - hatar akryl!

8, Håller du på med någon annan skapande hobby(vad?)?

Trädgården....

9, Vad gillar du för godis?

Choklad, sega råttor, och skumgodis

10, Är du allergisk mot något?

nix

11, vad är dina favoritfärger?

Grönt. rött.

12, Finns det några färger du absolut inte gillar?

Ingen stor fan av lila och blå

13, Kaffe eller te?

te dygnet runt!

14, vad lyssnar du på för musik
... tja en gång i tiden var det väl Indie. men det mesta gillar jag förutom ren Britneyspearspop och dansband

16. Vad läser du för böcker?

Det mesta. Mest deckare och inte gärna romantiska böcker.

17, Prenumererar du på någon sy/sticktidning?
Ottobre barn


Kommentarer
Postat av: Hemliga Vännen!

Så det är dig jag skall sy till!

Vilken kul ålder det är på dina barn, måste vara perfekt "klä ut sig- ålder!".

Jag skall verkligen skruva igång fantasin nu!

2008-09-12 @ 23:12:26
Postat av: Anonym

Jag har sytt en grej nu...

... men ännu får du inget paket på ett tag, måste fixa lite annat också! Undrar vad du egentligen skulle vilja ha för tyg? Du har ju så fina tyger på din blogg, och velour går ju alltid åt, det förstår jag ju, men samtidigt vore det ju kul att hitta något mer speciellt. Gillar du 70- talstyger? Eller kanske jag skall välja något i anslutning till maskeradtemat även när det gäller tyget. Hmmm... har du något du önskar dig?

2008-09-16 @ 20:57:13
Postat av: Hemliga Vännen!

Nu du!

Nu är det ingen idé att du önskar dig något tyg längre....

2008-09-25 @ 23:27:50
Postat av: Helena/ Kan själv

Visst är det jag! Inte så svårt att avslöja kanske...

Kul att ni gillade sakerna, och hoppas att barnen kan komma på ett bra sätt att dela på kronan!

2008-09-26 @ 20:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0