Slutresultat Dove Visable care

Så har jag testat färdigt Dove Visable care. Under 4 veckor tvättades ena benet med Dove och andra med min vanliga tvål (dvs.. schampoo…) Och ja – det är en påtaglig skillnad. På ena benet är det där lilla stället på knäskålen torr och vit  och på Dove-benet är det inte torrt utan hudfärgat. Så visst återfuktar Dove ingen tvekan om den saken.  När jag särskådar benen kan jag dessutom konstatera att de absolut behöver rakas …. De ser ut som om de skulle tillhöra bergsgetter eller något – men nu är det vår och dags at börja visa upp dem igen så det får bli bot och bättring. Och dove – nu blir det nog på bägge benen i fortsättnigen J


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag tycker den varit bra! När man väl får lödder så är löddret mjukt och skönt. Luktar lite starkt, tycker jag. Förövrigt tycker jag den vara bra att använda när man rakar benen. Nästan som raklödder, om man som jag aldrig har sånt hemma...

2010-04-13 @ 11:23:13
URL: http://fritslaflicka.blog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0