Santa Maria Spicy word

Denna gång stod Indisk mat för provprodukten och jag var jättenyfiken då jag verkligen gillar Indisk mat men inte har tillgång till ngn restaurang de närmsta 7 milen eller så.

Jag fick Naanbröd - men den ena förpackningen hade möglat och jag tyckte att bröden var tjocka jämfört med dem man brukar få på restaurant eller balar själv så jag kommer nog inte köpa igen - det är ju busenkelt att bala själv.

Sedan var det en kryddmix till kyckligen - Tandori chicken - den var bra tycker jag. Blev gott på kyckligklubborna och jag testade även att använda det i en gryta vilket nästan var ännu bättre! Det är ju många olika kryddor i indisk mat och med mixen slipper man köpa förpackningar av alla hem

Slutligen var det mix till yougurtsås - Raita - som jag tyckte smakade lite unket/konserverat. Men det brukar jag tycka dipsåsmixer gör så det är inget nytt.

Men som helhet - ett intressant koncept. Tandorin kan jag tänka mig testa igen men resten låter jag nog vara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0